Click here to buy my book!

Click here to buy my book!
D&K by me

Monday, May 20, 2013

El corazon que me quieres tener/ The heart that I want to have





Quiero amarte pero no puedo
Quiero besarte pero no puedo
Quiero conocerte te, pero no puedo
Mi corazon ya no es mio
Y quiero olvidarte pero,
Como me encanta tus labios
Tus Ojos me vuelve loco
Por que cosas son asi?
En la vida, es lo que es?
Será mi corazón para siempre llorar por ti?
No se, pero me encanta el dolor

I want to love you, but I can't
I want to kiss you, but I can't
I want to know you but I can't
My heart is no longer mine
And I want to forget you but,
How much I love your lips...
Your eyes drive me crazy
Why do things have to be this way
This is the way it is in life?
Will my heart forever cry for you
I don't know, but I like the way it hurts






No comments:

Post a Comment